Pagina's

woensdag 24 juni 2009

6 juni 2009

Hallo allemaal

Hier even weer een krabbel van mij.
Zaterdag 6 juni zijn Dennis en ik naar Safaripark Beekse Bergen geweest.
Daar zijn we met de boot en te voet door het park gegaan. Wel grappig dat je op zoveel verschillende manieren door een dierentuin kunt gaan, maar wel jammer dat de dieren vrij ver weg waren.
Gelukkig hebben we nog wel een paar mooie foto's kunnen nemen, hieronder het resultaat.
Na ons bezoek aan de dierentuin zijn we naar Heesch gereden. Dat was niet zo ver bij elkaar vandaag en in Heesch is de scrapbookwinkel (van het blad Creatief met Foto's). Ik mocht van Dennis wat leuks uitzoeken, super!
Ook daarvan hebben we natuurlijk een paar foto's gemaakt.
Om 17 uur sloot helaas de winkel, terwijl ik boven nog niet eens was geweest, maar ja, tijd is tijd. Dus stapten we om 17.15 uur weer in de auto. De auto wou, net als bij de dierentuin, niet goed starten, dus we hoopten maar dat het wel zou lukken. Gelukkig na drie keer proberen liep de auto dan toch.
Maar gauw richting Ede, waar mijn tante woont en die jarig was. En van daaruit weer naar huis.












En dit is dus van de scrapwinkel, mijn nieuwe aanwinst van mijn schat:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten