Pagina's

zaterdag 15 mei 2010

Long...long... time ago

Zomaar alweer een half jaar verstreken en niks nieuws op mijn blog gezet. Schandalig!
Nu is het rond Sinterklaas en Kerst ook altijd lekker hectisch, bijkomend dat ik in plaats van 3 dagen al een lange tijd 5 dagen werk.
Heel erg leuk allemaal en ik heb het erg naar mijn zin, maar het scrappen komt dan toch een beetje op een laag pitje te staan.

Al met al nog wel het een en ander gemaakt voor het SPDT team van Scrapplezier. Kreeg namelijk de opdracht om zo veel mogelijk lo's en kaartjes te maken met de papierlijn Lilac Avenue.Daarnaast een adventskalender gekregen, maar daar heb ik nog andere plannen mee (het wordt in ieder geval geen kalender van nr 1 t/m 31).


Dit zijn de lo's geworden:













En dit zijn de kaartjes:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten