Pagina's

zondag 8 februari 2009

Drastische opruiming

Zo, nu er al heel wat langs mijn blog gesurfd zijn, of misschien wel gezwommen, of gewoon gelopen, is het tijd voor een beetje actie dacht ik zo!

Ik heb inmiddels nog niks gescrapt in de tussentijd, maar ik kan natuurlijk hier wel vanalles laten zien wat ik tot nu toe gemaakt heb, sinds ik begonnen ben met het scrappen.

Waarom ik dan nog niet aan het scrappen ben?
Nou, ik moet eerst drastisch het hele huis uitzoeken, want ik word helemaal gek van alle spullen die ik nu heb, hahahaha...

Met een deel doe ik helemaal niks en veel gebruik ik niet eens voor het scrappen, dus dacht ik: weg ermee! Ik heb nu op marktplaats iets meer dan 100 advertenties geplaatst, heerlijk!
Wat ik er zoal op heb gezet zijn stempels die ik toch niet ga gebruiken of niet meer gebruik, heeeeeeeeeeeel veel knopen, die ik toch eigenlijk net niet mooi genoeg vind voor het scrappen, boeken en wat andere rommeltjes.
Inmiddels wordt er al wat op geboden her en der, dus het begint nu leuk te worden!

Maar om alvast een indicatie te geven van wat ik zoal scrap, hieronder een paar LO's (lees lay outs, voor de niet kenners zijn dit bladzijdes van je scrapalbum van 30x30cm die je helemaal zelf kunt ontwerpen) die ik erg mooi vind.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten