Pagina's

dinsdag 24 februari 2009

Wauwie!!!

Zo, alweer een week verder!

Afgelopen week ging veel te snel voorbij. Eerst nieuwe deuren en kozijnen gekregen. Daarna werd het dus flink poetsen. De rest van de week was mijn zus van het eiland bij mij samen met haar man en de kinderen. Vrijdags zijn ze weer weg gegaan en wij hadden 's avonds een bruiloft.
Zaterdag was Dennis jarig, dus heel wat visite over de vloer gehad en voor 16 personen Italiaans gekookt. Het viel goed in de smaak, gelukkig.
Zondag zijn we nog naar de Carnavalsoptocht geweest. Maar liefst 120 deelnemers (2,5 uur kijken). Binnenkort dus ook maar eens iets scrappen over Carnaval denk ik, hihihi...

Ik heb ook nog heel wat knopen op de kop weten te tikken. Samen met Dennis hebben we ze uitgezocht, wat ik weer verder verkoop en wat ik zelf hou. Het is nu zover, het kan op marktplaats en de eerste 60 soorten staan erop. Ik ben benieuwd.

Hoop binnenkort echt weer even te kunnen gaan scrappen. Anders kan ik hier nooit wat showen straks!

Liefs
Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten